Betöltés

Mit keresel?

Aktív felnőttek Étrend-kiegészítés hirdetes Slider

Regenerálódási tippek a Glutamin Sport Mg- tól! (x)

Megoszt

A verseny utáni szakaszban is rendkívül fontos a kiegyensúlyozott sporttáplálkozás. Egy versenyre való komoly és pontos felkészülés megkönnyíti a szervezet terhelési utáni regenerálódását is. 

  • Soha ne menjünk edzeni éhesen!
  • Verseny illetve edzés előtti órákban fogyasszunk minimum 7 dl vizet! 
  • Edzés előtt egy órával egy kis szénhidrát mixet (lassú és gyorsan felszívódó szénhidrátok) együnk!
  • Ne terheljük le a gyomrunkat verseny előtt, így kerüljük a gombát, túrót, olajos dolgokat- olajban sütött ételeket! 
  • Figyeljünk a testünkre, amit nem kívánunk, vagy már nem esik jól, ne erőltessük! Ez a versenyen, edzésen rosszul is elsülhet.

Hosszú távú edzés, illetve verseny során (maratonfutás, terepversenyek, kerékpárversenyek) a gyors felszívódású szénhidrátokat részesítsük előnyben! (gélek, regeneráló italok, csokik stb.)

Az nem kérdés, hogy elhasználjuk testünk energiatartalékait egy-egy hosszabb verseny, vagy nagyobb terhelés esetén. 

Ezt pótolni kell és ha lehet mihamarabb! 

Atlétatriász - sportorvos

Ásványi anyag és energia-utánpótlás a kulcsa a folyamatos fejlődésnek.

Már edzés, verseny közben pótolni kell a kiizzadt folyadékot, ásványi anyagokat. Erre legjobbak a forgalomban kapható izotóniás italok, de ha ez nincs, akkor a forgalomban kapható 100 %-os gyümölcslé, vízzel hígítva, fele-fele arányban is remekül megfelel erre a célra. (nyáron pl. remek természetes izotóniás ital-étel a görögdinnye!) 

Edzés illetve verseny után közvetlenül 35-40 perccel érdemes egy kis fehérjét pótolni (3:1 arányban a szénhidráttal) – ha nem áll rendelkezésedre fehérjeszelet vagy shake, akkor egy banán, egy kis gyümölcslé, egy mogyorós müzli szelet is megteszi. (Közepesen vagy profi szinten sportolóknál azért érdemesebb fehérje szeletben gondolkodni!) 

Az edzések után elegendő mennyiségű glutamint fogyasztása segít a regenerációban is és erősíti az immunrendszert. Csak egy-két ok, amiért érdemes mihamarabb pótolni az elvesztett glutamin mennyiséget: csökkenti a tejsavak felhalmozását, ezáltal az izomzat hosszabb ideig terhelhető. Csökkenti az izom leépülését és regenerációs idejét. Edzések után alkalmazva segít visszatölteni a glikogén raktárainkat, elősegíti a szervezet sav bázis egyensúlyának fenntartását, segíti a sebgyógyulást, optimalizálja a vércukorszintet…stb.

A készítmény magnézium tartalmánál fogva hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, segít a szervezet elektrolit egyensúlyának fenntartásában és szerepet játszik a normál izomműködés kialakításában is.

Most a Glutamin Sport Mg-al egyszerre pótolhatod a glutamint és Mg – ot is.

Tasakos kiszerelésben könnyen magaddal viheted az edzésre!

Tags:

Talán ez is érdekel

Kommentálj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.