Betöltés

Mit keresel?

Receptek

Paradicsomleves pirított tökmaggal

Megoszt
Paradicsomleves pirított tökmaggal

Finom és egészséges recept – sportolóknak is ajánlott étel:

Hozzávalók:

  • 1 kg paradicsom, másfél ek. olívaolaj, 2 dkg tönkölyliszt, édesítőszer, kevés tengeri só.

Elkészítés:

  • A paradicsomot negyedekre vágom és fél liter vízben felteszem főni. Áttöröm, majd világos rántást készítek. Felöntöm paradicsomlével és vízzel, majd tovább főzöm. Édesítőszerrel, babérlevéllel, sóval ízesítem. Pirított tökmagot szórok a tetejére.

A receptek csak példák, amit szükség esetén energiaszükséglet, nem, életkor, edzésterhelés, környezeti tényezők és más eltérések figyelembe vételével egyénre szabottan, lehetőség szerint dietetikussal egyeztetve érdemes használni!

hirdetés
Tagek
Előző cikk
Következő cikk

Talán ez is érdekel

Kommentálj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.