Betöltés

Mit keresel?

Aktív fiatalok Ételek, italok Sportszülők Sporttáplálkozás

Sárgabarackos mandulás energiagolyó – Sporttáplálkozási recept a nagyvilágból

Megoszt

A “Gyermekek sporttáplálkozása” című könyvből (szerző: Rédli Dóra) származó recept előnye a könnyű elkészítése és a nagyon jó íze mellett a magas energiatartalma.

Hozzávalók 30 db golyóhoz

  • 200 g natúr mandula;
  • 200 g aszalt sárgabarack;
  • 50 g darált dió.

Elkészítés

A mandulát 1-2 napra, az aszalt sárgabarackot pedig 1-2 órára vízbe áztatjuk. A mandulán időnként cseréljük a vizet, majd 24 órán keresztül jól szellőző helyen szárítjuk. Ezt követően késes aprítóba dobjuk a hozzávalókat és összeturmixoljuk, majd golyókat formázunk belőle és darált dióba forgatjuk.

Tippek és javaslatok

Az ez energiagolyókat beleforgathatjuk más reszelékbe (pl: kókusz, mandulaforgács, mák stb.), vagy akár kakaóporba is.

Tápanyagtartalom 1 db golyóban

  • Energia: 70 kalória / 293 kJ;
  • Fehérje: 2,5 g;
  • Zsír: 4,3 g;
  • Szénhidrát: 5,2 g;

Forrás

A frissen megjelent, csak a kiadónál kapható, a “GYERMEKEK SPORTTÁPLÁLKOZÁSA című könyv (szerző: Rédli (Ignits) Dóra), mely gyakorlati tanácsok mellett további, közel 60 receptet tartalmaz.

Gyermekek sporttáplálkozása könyv
Tagek

Talán ez is érdekel